2010-09-02

Releasefest!

Coolaste partygästerna!
Stefan spelade!

Oj, vad bra det blev! Min försenade boksläpparfest blev precis som jag ville ha den. Vi blev cirka 40 personer i min trädgård där vi möblerat med små sittgrupper. Stefan spelade och solen behagade också närvara. Menyn såg ut så här:

* välkomstdrink med rabarbersaft, hallon och citron
* ost- och skinkpaj, pastasallad, rosenbröd, enbärsdricka och rabarbersaft
* kladdkaka, grädde, jordgubbar och kaffe/te

Det är så kul att baka, laga mat och förbereda fest tycker jag.
Enbärsdricka på gång!


Rosenbröd på jäsning!

Tack alla som kom och tack Anneli för hjälpen - hur skulle jag klara mig utan dig! Och tack tjejerna som stannade och hjälpte till efteråt! Nu ska jag placera ut alla vackra blommor runt om i huset och titta på alla fina presenter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar