2010-07-30

Blev inspirerad....

....av bloggen All is pretty som listat sommarminnen att plocka fram i november. Här är mina hittills:

* klassfesten med mina gamla grundskolekompisar i maj. Vackert väder, trevligt sällskap, sång, skratt och god mat till långt in i försommarnatten. Värmer fortfarande i maggropen att tänka på den kvällen....

* utflykten till salamandrarna i äppelboskogarna - också i maj, med trevlige Sebastian från Länsstyrelsen som guide. Tack vare honom blev det en fantastisk naturupplevelse!

* Rockstad Falun sista helgen i maj - skitkul och många överraskningar bland banden - Pretty Maids, Eternal, The Poodles, Crusified Barbara, Less Than Four, Prey.....

* Kiss på Stadion i juni! Besöket på Fotografiska museet innan.....

* Hyllningskonserten till Dio på S2 i juni - wow säger jag bara - sånt man lever på länge!

* Peace & Love i början av juli - den dagen jag var där gjorde Europe en kanonspelning!!!

* Vansbrosimningshelgen med strålande sol och massor av glada människor - och min bok släpptes!

* Sanna Carlstedt på Malungsfors visfestival i juli - vilken kvinna!

* spelningen på Sjövillan i Rättvik nu i veckan med Matthias Biffen Larsson, Thomas Larsson, Micke Höglund och Ian Haughland! 

* alla härliga morgondopp i älven och alla bad på andra ställen ska jag förstås också komma ihåg

* jag fick också rekordmycket jordgubbar i landet!

Vilka sommarminnen plockar du fram i november?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar