2010-07-22

Hos frissan...

Var med en vän till frissan för några dagar sedan och bläddrade igenom en så kallad skvallertidning medan jag väntade. Jag är fortfarande chockad! Vem läser den här dyngan? Uppenbarligen många eftersom jag vet vad det kostar att producera en tidning! Himmel, säger jag bara! Uppslaget med kartan över vilka som ligger med vilka av kändisarna var ändå inte det värsta! Smygfotona på kändisar som anklagades för att vara drogade var väl kanske ännu värre, eftersom det syntes väl att bilderna var fejkade. Uppslaget med kändisarnas vikt gjorde mig illamående och bilden som avslöjade filmstjärnans celluliter gjorde mig minst sagt beklämd. Detta är SJUKT!!!! De här tidningarna är precis lika sjuka som porrtidningarna och borde inte säljas över huvudtaget! Förnedring och utseendefixering har vi nog av ändå i vårt samhälle! Hur kan detta bara pågå? PO var är du?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar