2011-02-11

Det snöar på tvären......

Himmel vad snö det kommit det senaste dygnet! Fick bokstavligen skotta mig ut från huset och ut från gården efter att ha sopat fram bilen med piasavakvasten i morse. Nu ska det bli kallt igen och därmed läge för en myshelg inomhus.


Har massor att läsa och en hög med filmer att titta på. På nattduksbordet just nu ligger Mian Lodalens senaste bok Tiger, som utspelar sig precis i mina tonår. Den handlar om Connie som, där jag är nu i boken, börjar misstänka att hon är homosexuell vilket hon upplever som värsta mardrömmen.





I CD-spelaren går Robert Plants senaste skiva Band of Joy. Jag verkar gilla allt Plant gör oavsett musikstil;). Den här skivan är en blandning av Elivs Presley och Led Zeppelin och jag tror faktiskt att mamma också skulle gilla den;)!

I filmhögen finns bland annat den här:

Ska bli spännande att se! Önskar er en trevlig fredag där ute i snöovädret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar