2011-02-21

Vem ska jag tro på?

Andra april åker jag till Borlänge och ser Di Leva igen. Gillar honom jättemycket och speciellt live. I bakhuvudet gnager anklagelserna om misshandel mot ex-sambon Zinat Pirzadeh. Di Leva har ju garanterat att han aldrig lyft sin hand mot någon och det är ju det jag hoppas är sant. Jag diskuterade saken med bästa kompisen härom dagen och vi bestämde oss för att tro på det för - som kompisen sa:
- Om det inte är sant är det slut på hela världen. Di Leva är ju kärleken själv - hela han och hela hans budskap.

5 kommentarer:

  1. Han har blivit grovt förtalad av henne kan man lugnt säga. Fruktansvärt att bli falskt anklagad för något sådant...
    Där kan man snacka om hämndbegär.
    Di Leva är fantastisk som har orkat med detta!

    SvaraRadera
  2. Skönt att höra att fler tror på honom, tack för det!

    SvaraRadera
  3. Ja, det värsta är ju att jag hörde misshandelsanklagelser mot honom, för många många år sedan, då han först blev känd... Hans förra fru besökte tydligen akuten lite nu och då. Men det kan ju vara lika illasinnade människor som spred det ryktet. Det är nog ingen som vet förutom de inblandade. Hoppas kan man ju alltid att de illasinnade har fel! Jag känner mig tyvärr lite tveksam, man vet ju inte vad man ska tro. Men musiken är härlig!

    SvaraRadera
  4. Blir bestört när jag läser det sista inlägget...
    Jag känner både Thomas och hans förra fru Katarina och det är verkligen inte sant! De är goda vänner och har en son. Hon är fruktansvärt upprörd över dessa rykten, precis som oss alla i Thomas närhet.

    SvaraRadera
  5. Ja tänk vad rykten och förtal kan ställa till det för människor, det behövs inte mycket skitsnack för att förstöra en annans människas liv!

    SvaraRadera