2010-01-12

Städat skrivbordet..

...på jobbet i dag och funderat över vilka tidningar jag egentligen behöver läsa. Har något slags tidningsbegär och kan knappt gå förbi tidningshyllan i affären utan att köpa. Värst är dock alla prenumerationserbjudanden som jag ramlar över hela tiden. Nåja, jag varken röker eller dricker alkohol, och någon last får man väl ha? Dessa tidningar läser jag regelbundet:
* VI läser
* Passion for business
* Språktidningen
* Allt i hemmet
* Lantliv
* Trädgårdsliv
* Falu-Kuriren
* Dagens Nyheter

Vilka är dina favorittidningar?


1 kommentar:

  1. hej där!
    nu har jag oxå hittat hit! härlig blogg! =)
    allt i hemmet & lantliv kommer ALLTID i min postlåda, sen blir det förstås ofta nån "prova-på-prenumeration" som, living, allt om mat, allt om trädgård (vilken jag borde läsa, ifa mina fingrar kanske kunde få en aningens grön färg(;).
    ha en bra dag!
    kram jennie

    SvaraRadera